stackars mejj...

I dag var jag Å mamma på Visko i skene och köpte nya vinter dojs till mig. Dom jag haft i snart 4 år har börjat ge upp:( Men jag hittade ett par hysat snygga på rean, 299 kr-ett riktigt fynd!

Lite senare på kvällen bjöd Mikael hem sina kompisar på öl, buzz och singStar...det blev ett väldans liv här.

...och nu har alla lämnat mig för att gå till charlis, det är därför som jag sitter här och är ensam nu.

Idag går jag in i vecka 22:

I vecka 21-22 är kroppslängden omkring 20 cm (huvud/stjärt) och vikten i medeltal 420 g.

Barnet kan suga på tummen eller fingrarna, kan knäppa händerna och kan skaka hand med sig själv. Han eller hon kan känna smaken avv bittert och sött- om man sätter till ett bittert ämne till fostervattnet slutar fostret att svälja men om man sätter till ett sött ämne sväljer det fortare än i vanliga fall. Kan reagera på starkt ljus och ljud men också på behaglig musik.


 

längtar ihjäl mig!♥♥♥

 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0