Sol!

I dag var jag & Mikael på andra föräldra grupps mötet...och nu känner jag mig taggad och redo inför förlossningen. Längtar tills den dagen då värkarna sätter igång på riktigt och man vet att inom en kort tid håller man i sin lilla bäbis...och det kan ju facktiskt hända när som helst nu=)

Efter mötet åkte vi till Eva´s Café och tog oss en fika på ute serveringen i den underbara vår solen! Gjorde sedan ett försök till att få med Mikael till Visko i Skene, men misslyckades totalt, så det får bli imorgon istället.

Istället ska jag nu åka med Mikael & lasta hans lastbil, sedan åker vi nog till svärföräldrarna på en kopp kaffe.



....Hoppas att ni haft en lika bra dag som mig!...

Kommentarer
Postat av: Frida - Philips mamma

GRATTIS till lillkillen! :) Hoppas att allt gick bra!

2008-04-12 @ 18:25:44
URL: http://www.friidalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0