tungt...

..nu börjar jag inse att jag är hög gravid! 

I helgen hade vi Tyra, jätte mysigt!
I fredags var Mikaels bröder här och vi grillade kött på balkongen. Det va sååå gott och längtan efter sommaren växte med hästlängder. I lördags var vi på Universeum med Evelina och Daniel. Det va för sta gången jag var där och jag blev riktigt impad, för att inte tala om hur impad lilla Tyra blev. Hon skrattade och skrek så hon var alldeles illröd i ansiktet! 
..och jag kan lova er att efter en dag på universeum var mina fötter som två onda badbollar! Så i söndags tog vi oss upp till simhallen för lite välbehövd tyngdlöshet i bassängen!

Jahopp, jag har nu 33 dagar kvar till beräknad förlossning! HerreGud! Magen bara växer & växer, fötterna är inte mina vänner och den lilla bäbisfoten som ständigt sparkar mig i sidan blir bara större♥

Förra veckan började föräldragruppen för mig & Mikael. Det är babyboom i Svenljunga i år och vi var 9 par som ska ha barn i maj och juni. Jätte kul.
Förra gången gick barnmorskan igenom förlossningens gång och lite info om när det är dags att åka in till BB. Imorgon är det dags för nästa möte och då skulle vi få lära oss om smärtlindring och ev. se en förlossningsfilm.

Dagarna här hemma börjar bli lite långtråkiga, men idag kom jag på vad jag ska sysselsätta mig med. Jag ska börja baka, så att hela frysen är full proppad när NI sedan kommer och hälsar på mig & Bäbis!

Idag ska jag tvätta upp de sista bäbis kläderna och packa BB väskan...börjar bli dags för det nu=)

Ha det Underbart♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande. jag längtar till min bebis tittar ut ocksåå, fast jag får vänta tills i oktober. :-)

2008-04-07 @ 20:08:27
Postat av: mamma

....TuR Att Tiden gÅr såPass fOrt, fÖr jag bArA längtar......mums med små fötter!

2008-04-10 @ 01:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0