f r e d a g e n 29/8

...haha, ÄÄÄntligen har frida fixat till min blogg. Jätte fint! -tackartackar!

Idag har jag och wille vart ute på långpromenix strax efter frukost. Josefina och hennes lille son Isak följde med, så vi gick och hälsade på våra gamla jobbarkompisar på Torsgårdensförskola! (där vi båda arbetade innan vi fick barn).

Sedan blev det god lunch på Evas café-som vanligt- , och ikväll har vi bara vart hemma och haft en lugn tv kväll. Vi har börjat våra "nya" liv idag. Så vi åt en nyttig grönsakssoppa..riktigt gott facktiskt.

I morgon är det Texas, lite lugnare än tidigare år, men det ska bli skoj.

Nästa vecka på agendan:
  • Måndag-föräldragrupp & klippning
  • Tisdag-kyrkis?!
  • onsdag ev. till stan
  • Torsdag Friskis&Svettis
  • Fredag till Lördag är Mikael iväg på firmafest.
  • Söndag-Liseberg!
ojoj...

Nu ska jag smyga en trappa upp och krypa ner jämte min sovande MysBäbis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0