jag&wille igen

I dag började Mikael jobba igen efter en fem veckor lång semester..så nu är det bara jag & wille igen.

Regnet öser ner och har gjort det hela dagen, men det gör inget. Känns nästan lite mysigt att bara få vara inne och gosa med snutten och titta på film! Just nu sover han så jag tänkte bara skriva lite kort, sedan ska jag krypa ner jämte honom och vila lite jag me;)

Helgen har vart lugn. Mikael, Tosse & Koffe har vart å fiskat både lördag och söndag kväll, så jag och Linda har vart här hemma me dom små och försökt underhålla dom så gott de går.
I Lördags f.m ös regnade det så då passade vi på att ta en snabb tripp till Ullared, MY GOD! Har aldrig sett så mkt folk förr, helt sjukt! Men jag fick iallafall handlat lite kläder till Wilmer och det var verkligen välbehövt, han har växt ur nästan alla sina gamla kläder.
I veckan har jag lite funderingar på att åka ner till GBG och bo i Lägenheten några dagar, träffa Tessan & Leia lite...men jag får se vad jag orkar...

näpp, nu är det sov tajm.


-tjipp♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0