ny Vagn♥

..är  l ö j l i g t  lycklig över att ha fått inhandla en ny jätte fin vagn till min prins!♥ 
Det blev en Herqules Raptor 3 spin, en trehjulig mörkblå/ljusblå kombi vagn!
Tredje gången gilt?! ne, men allvarligt talat så är jag egentligen inte en "sån" som köper nya vagnar hela tiden utan jag har helt enkelt haft otur! vagn nr1 gick sönder, vagn nr2 är alldeles för tung för att bäras upp och ner fr trappan och vagn nr 3 är helt perfekt-tror jag:)

Tog en tripp till Borås idag med mammamormor, & Wille. Köpte vagnen på annons (helt ny, använd sedan februari, ny pris 5000kr och jag köpte den för 2200!), sedan tog vi lite picknick i solen på Hässleholmens 4H gård och tittade lite på djuren och på hästhoppning! Mysigt värre.

I eftermiddags kom Marianne och Bianca från GBG på besök, vi tog en promenad och en fika, sedan lagade vi god middag tillsammans hemma hos oss!

Nu sover wilmer middag lr nåt? får nog väcka han sanrt, annars blir det nog en sen kväll!

Här är lite bilder från våran underbara dag  i augusti solen!
   
 
Puss&kräm

Kommentarer
Postat av: MorMoR

..........vi hade jätte mysigt, bara så Ni vet!

2008-08-19 @ 19:23:19
Postat av: MosterEbba

Förövrigt har vi gudföräldrar planerat dop present hela dagen : )

2008-08-20 @ 20:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0