ny vecka nya krafter?

Måndag, igen...och nu börjar min  h e m s k a  förkylning äntligen att lägga sig! Har vart dålig i en vecka nu. Wilmer är fortfarande lite "snörvlig" men också han betydligt mycket bättre. Däremot har Mikael nu lyckats få detta underbara som vi just blivit av med, han har vart hemma ifrån jobbet idag med feber och av läkaren bedömt som bihåleinflammation , så han käkar penicilin på heltid just nu:/

Underbart väder idag med, så jag och Wille har vart ute och kört hans vrålÅk till vagn en sväng i solskenet. -finns inget underbarare! (eller mer underbart?!) hoppas att sommaren håller i sig ett litet tag till..men jag ska ändå erkänna att jag ser fram emot lite ruggiga höst dagar också..!

Wilmer har ju hunnit bli lite mer en 4 månader och har därför äntligen börjat få smaka på lite annan mat en den som rinner ur mina hängpattar. Innan i veckan har han fått smaka ett par teskedar med morot och potatis mos men jag kan väl säga att han inte direkt blev frälst utan denna smaklösa gegga. Men ikväll fick han lite bäbisGröt, å jäklar va han åt! Hade han fått som han ville hade han käkat upp alltihop, men de vågade inte mamman, vill ju inte ha en unge med magknip halva natten!

I morgon blir det en lugn fag, och på kvällen ska jag Å Wille iväg på klädparty! s h o p p i n g   s h o p p i n g!

Nu ska jag bära upp min sovande unge till hans säng, sedan ska vi NaNa!
puss&Godnatt


-mina grabbar softar i soffan-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0