Nyss hemkommen..

...Vad Underbart Det Är Med Sommarens Alla Grillkvällar!

För ett par minuter sedan kom vi hem tassandes i från Linda och Tosse.  Har haft en mysig kväll hos våra vänner med god mat och lite film tittandes, lill Killarna skötte sig utmärk genom att somna lagom så att mammorna fick äta i lugn och ro
-g i l l a r  v i !

Dagen har jag tillbringat på stranden med M, Wilmer, min mamma, M:s mamma och M:s lillebror.  Detta var andra dagen på stranden i år och det var helt underbart! Två dopp, en fika och en himla massa sol lapande hanns med...känns skönt att min hudton börjar lämna det gråa och gå över till det bruna..

I morgon spår meteorologerna regn och kyla så då kanske vi passar på att ta oss en tur i lilla bilen.
...nu ska jag gå en trappa upp och ge mitt lilla hjärta♥ lite tutte:)

Sov gott alla natt ugglor!


min lilla Älskling en timma gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0