s ö n d a g 24/8

Helgen har vart sådär, om jag ska vara ärlig. Både jag och wilmer har vart JÄTTE förkylda men feber, halsont och nästäppa. Så det har inte hänt så m mkt här. I fredags grillade vi lite korv, i Lördags blev det taco kväll hemma med familjen och idag har vi vart ute och hälsat på WilmeRs farmor och farfar-trevligt trevligt!. Idag har det iallafall vart väldigt fint väder så det var skönt att komma utanför lägenheten lite:)

Jag hoppas att Vi blir friska snart för i veckan ska vi på klädparty hos Ante & Jessica, föräldraträff och sedan till helgen är det Texas afton i Svenljunga.

..tycker så synd om min lilla plutt, är inte kul när så små är sjuka!

ikväll ska vi bara slappaa och kika lite tv!,..just nu sitter Wilmer och snackar förfullt med sin pappa!-så S Ö T!♥

m i n a  f a v o r i t e r



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på ER :)

2008-08-24 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0