s ö n d a g 31/8

..idag är min man dålig!, och tro det eller ej så beror det inte på bakfylla utan på den ihärdiga förkylning som min familj lider utav. Stackare, det är lite jobbigare att vara sjuk sedan man blev föräldrer (tror att d flesta med barn håller med)!

Så för att han skulle få vila åkte jag och Wilmer till mina svärföräldrar och hälsade på. Tittade på den finFina dop klänningen och åt Elisabeths goda köttfärsås med spagetti!

Nu har vi precis kommit hem igen, wilmer ligger på soffan och jag har röjt upp lite här hemma. När han vaknar ska vi gå en sväng med vagnen och köpa lite lugnande till hans mage..har hört att messmör i gröten ska vara bra?!

Lägger in en bild från frukosten i morses, haha wille har kommit på att man inte behöver ligga ner i babysittern..
s å s ö t m i n l i l l a ä l s k l i n g



-om ni undrar så har han lånat mina strumpor! lite stora??

Kommentarer
Postat av: MoRmOr

SöT-SöTarE-SÖTAST!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-31 @ 19:42:04
Postat av: Anette

Så söt han är. jobbigt det där med förkylningen har haft den allihop här oså drygt som bara den. Hoppas ni blir av med den snart speciellt inför ert dop.

krams

2008-09-01 @ 15:25:03
URL: http://anettebergqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

vilket härligt kort du fick där :) super duper sötis :)

2008-09-04 @ 14:17:36
Postat av: Linda

haha va söt=)

2008-09-12 @ 22:33:09
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0