T o r s d a g e n 28/8

Idag: Första föräldraträffen för mammorna till bäbisar födda April-Juli-08. Det var trevligt, men inte som förväntat. Vi pratade mest om förlossningar och amning. Det var inte direkt en "öppen grupp" och de flesta mammorna hade redan sina vänner i gruppen och var ganska ointresserade av oss andra.-tur jag hade Linda! Men jag ska försöka gå på träffarna iallafall, är kul att ha något att göra på veckorna. Nästa vecka ska jag nog testa "kyrkis" också..

Efter mammagruppen bar det av hem till mammsen, där vi käkade lite omelett för att sedan gå en sväng och som avslut ta en kopp kaffe på Eva´s café. -lika trevligt som vanligt!

I morgon är det fredag, då blir det nog bara lite hemma mys, ska ev. till Kinna och köpa tyg till skötväskan som Jessica ska sy åt mig!

NU, mina vänner är det hög tid för en trött småbarns mamma att krypa till kojs!
-GodNatt!

MitT vacKRa baRn

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Haha, jaa. Men vi missar ju alltid varandra på msn, jag vill ha bilden ;) Så jag kan göra färdigt headern. Och sen så är pistagenötter gott ;)

2008-08-29 @ 11:36:21
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0