semester slut.

Nu börjar semestern gå mot sitt slut. Käns helt fruktansvärt jobbigt att M ska börja jobba på måndag...men vi klarar väl oss. Nu har jag ju lite fler mammor att umgås med! Linda med sin Philip, Jennie med sin Nemo, och Tessan med lilla Leia!

Veckan som gått har vart jätte trevlig. Förra helgen kbvar Jennie och Nemo här och hälsade på, i Tisdags var M ute och fiskade medans jag , Wilmer och min svärmor Elisabeth passade på att ta en tur till IKEA. I Onsdags kom Evelina och daniel på besök, så vi grillade och ha de trevligt och dom sov över tills i torsdags då vi tog en utflykt till Älvsereds shoppingcenter..
och HÖR & HÄPNA, i går eftermiddag fick jag TVÅ TIMMAR barnfri tid, då M var själv med Wilmer. Så jag packade ner en stor kanna kaffe, en bra bok och en filt sedan åkte jag till Revesjö och la mig! Känndes helt undebart att få rensa skallen lite=) På kv'ällen grillade vi lite lax som vi åt med kokt färsk potatis och en kall romsås! Så smaskigt!

Kall romsås

1 fin hackad rödlök
1 knippe dill (som också hackas)
2 burkar röd stenbits rom
5 dl Gräddfil
Lite salt

I dag ska nog jag och hela min lilla familj försöka oss på ett strand besök och sedan ikväll blir det nog en tur med våran Flotte!

Ha en Underbar dag!

Kärlek♥


Kommentarer
Postat av: mormor

...det var verkligen gött!

2008-08-01 @ 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0