♥ ...


♥ ♥ ♥

Tänk va tiden går! Min Underbara lilla bäbis är redan 4 månader. Insåg idag hur stor han har blivit, kan inte sitta i fåtöljen och amma längre, WilmerPrins är för lång... :)
Han sitter helt själv i soffan nu, om han har lite stöd på sidorna, jätte duktig.
Och snart är det dags för Dop. Den 14/9 är det planerat. Har massor att fixa med , men det ska jag nog hinna med. Annars på agendan, BVC besök, klippning, klädparty, UppsalaKusiner kommer på besök, Texas-dagen, Lisebergsbesök och tills sist.Dopet!
Som ni ser så förutom att ta hand om mitt underbara lilla barn 24 timmar om dygnet så är jag inte direkt sysslolös.?!

-m i t t l i l l a h j ä r t a-





Kan maN äLsKa så häR mycKet?



Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Vad stor han har blivit! :) han är verkligen jätte söt!

2008-08-16 @ 22:03:46
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: mor moR

Såååååååååååå sööööööööööt han eeeeeeeeeeeeeee! Mitt lilla hjärta!!!!

2008-08-17 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0