måndag15/12

1 vecka kvar innan dopparedagen!

Vart tog detta året vägen? förra julen satt jag med min tjocka mage och drömde om hur fantastiskt det skulle bli när lillen ploppa ut!... Sedan när han var här skojade vi & sa att , tänk nästa jul, då har vi en 8 månaders bäbis som kryper omkring.

Nu är vi där....

Tredje advent har & Lucia har passerat, facktiskt lite julstämmning med minusgrader & nån decimeter snö! -men den försvann ju lika fort som den kom. Idag är det riktigt ljummet ute, all snö borta & grått, grått, grått!
I fredags kväll var vi iallafall ute på fredag natta här i Svenljunga, Lucia tåg, julmarknad & tomte!, & på dagen var vi uppe hos cissi & Oskar på lite pulkaåkning!


mamma&Wilmer åker pulka!

Wilmer♥Tomten

För att få till det lite, har lilla mamman gjort sig till & bakat lussekatter!!! Hälften med & hälften utan saffran! Känner mig riktigt duktig!

Pluttis har åkt på en riktig mastodont förkylning! Stackarn är febrig snorig & hänging, fast vääldigt godmodig och skrattar ändå:) Världens godaste unge. I dag när jag frågade efter en puss fick jag en riktig tungkyss, haha* Underbart!

Veckan blir lugn, onsdag & torsdag blir det träning på kvällen, fredag åker jag nog ner till GbG för en visit i haga & Liseberg. På lördag fyller Wilmers farfar år så då ska det kalasas.

Nu ska jag hänga upp min sista maskin tvätt för idag, sedan blir det sängen.

Puss&Godnatt



Kommentarer
Postat av: F r i d a

Nu är det väl ändå dags för lite uppdatering? (A) :)

2009-01-14 @ 09:32:24
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0