Alla HjäRtaNs dag

Idag är det (som alla vet) alla hjärtans dag. En utav de mysigaste traditionerna vi har, enligt min mening. Något som dock inte är lika mysigt är att jag varje år har ca 40κr på mitt konto, som ska räcka till föda för mig och min "make" ända tills den 25/2!!!!! Tröttsamt!

Ännu värre är att ju pankare man är, ju mer grejer hittar man som man vill,måste, ska köpa så fort man får lön, vilket givetvis resulterar i ännu en månad med SkitJävlaLite pengar! ond cirkel?! ..

..vet iallafall att detta är ett utav de sämre sidorna jag har ärvt utav min mamma, för även hon & likaså min syster lider av exakt samma fenomen! 

                                                                    ÄlSkar er ÄndÅ!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Syster!

Älskar dig med : )

2008-02-14 @ 23:06:36
Postat av: M

ÄLsKAr Dej oXo :)

2008-02-15 @ 03:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0