Bäbisen!

Igår var jag riktigt duktig. Uträttade en himmla massa ärenden, känner mig nöjd!

Började dagen med att jag & Mikael var på MVC och tittade till den lille♥. Alla mina värden var bra, magen växer som den ska. Bäbisen hade puls på 144/60 och låg still under hela undersökningen, otroligt. Brukar annars vara sm en virvelvind i magen..:) Jag är nu i vecka 29, och har gått upp 8,5 kilo. Heeelt ok!

När vi var klara på MVC bar det av till socialkontoret, "fsmiljerätten" för att skriva på papper om att Mikael är pappa till barnet i  min mage, och på att vi ska ha delad vårdnad. Man måste tydligen göra så om föräldrarna till barnet inte är gifta...hm, kändes lite underligt.menmen..

Sedan slog vi till med en fika på brogatan, lyxigt!

På eftermiddagen ringde min arbetskamrat, & vi bestämde oss för att gå hem till pojken som jag arbetar med på en fika.

Efter det gick jag en sväng med min mamma i den underbara "vår" solen,  och vi avslutade den med att gå in på handelsbanken och byta bank..

hilvitti, så duktig jag är...

puss&kräääm

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så jättemycket.
Lycka till med din graviditet=)

2008-02-19 @ 18:27:29
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0