Fredagsmys

...så var helgen här igen! Skönt att få tillbringa lite tid med sin andra hälft.

Idag softade vi till det öite & beställde hem pizza! (tänk att man ALDRIG tröttnar på de). Efter lite käk platsade vi oss framför tv:n och tittade lite "Let´s dance" & "Hjälp"  sedan sa det stopp. Finns ju fan ingenting att se på, så jäkla tråkigt.

Pratade tidigare idag med min vän Therese, hon ringde bara för att meddela att hon hade börjat få värkar! Gaaah! Vi tjöta  i ca en halvtimma & under den tiden hann hon få tre värkar.
Fick precis ett sms från henne.."Nu åker vi in, ringer när min lilla bäbis har kommit", åh va jag längtar tills jag kan skicka sånna sms, men det får dröja tre månader till:)

Jag är iallafall hels övertygad om att Therese får en lite flicka inatt. ♥



-Nu ska jag & min Älskling flytta oss upp till övervåningen för att fortsätta tv kvällen i sängen-




PussÅchips                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0