Lilla Leia....

...har äntligen kommit till världen. Klockan 12.30 den 2/2-08 fick Therese och Macko sin efterlängtade bäbis!
Grattis till er alla tre!♥


Imorgon skulle jag egentligen börjat jobba igen efter tre veckors sjukskrivning p.g.a foglossning, men jag är verkligen interedo för att arbeta igen. Har innan bara haft smärtor i rygg & höfter men i tre nätter i rad har jag haft fruktansvärt ont i min vänstra jumske.... Så jag får ringa till VCT i morgon & be om förlängd sjukskrivning.


På torsdag får jag iallafall träffa mina arbetskamrater, då vi ska till Golfresturangen & tacka av min chef som ska sluta.

Just nu har vi en myskväll framför tv:n (som vanligt?) , min mamma har vart här och ätit hemma gjorda hamburgare. Efter maten satte sötsuget till, så nu är hon på ICA å köper glass till oss:) Bortskämd? Jag?!

just nu längtar jag till kl 20.30 då jag ska titta på världens goaste kvinna, Linda Hammar!




puss&kärlek

Kommentarer
Postat av: Ebbis

Hälsa Tessan grattis från mig : )

Ringer senare så du är hemma från jobbet!
Puss

2008-02-04 @ 16:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0