OnsdagsLyx!

I går bestämde jag & mamma oss för att sticka ifrån Svenljunga å alla miffon ett tag. Så vi tog bilen & åkte in till Borås..underbart! Jag har inte vart utanför kommun gränsen på en månad!


Väl inne i Borås började vi med en fika på Café Bakgården, varsin bamse kyckling macka & en go latte!♥

Sedan blev det lite välbehövd(?) shopping, en tröja & ett linne på Gina Tricot & lite söta bäbis kläder till Leia på Kappahl...
det är konstigt att man kan få ett sånt totalt lyckorus av att få spendera lite pengar"

När jag kom hem delade jag & prinsMikael på en pizza & stensomnade kl 21, så idag vaknade jag upp, utvilad, lycklig för de nya plaggen, med en skinande sol i ansiktet!


...nu ska jag äta lite frukost! -tjing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra dag! =)

2008-02-28 @ 10:11:57
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0