helgen...

jahopp, så var denna helgen över. Nu börjar nedräkningen till nästa. Är så jävla tråkigt att vara sjukskriven och va hemma själv hela dagarna.

I torsdags fyllde min Mikael♥ 26 år, då hade jag 0,02kr på mitt feta bankkonto. Så¨i fredags firade vi honom med Bio i borås och varsin cheese burhare på MC´Donalds (lyxromantik).
Vi var på biopremiären av filmen "i am legend", hyffsat bra, men vem fan berättade för mig att det va en riktig skräckis. Jag som blir paranoid av att se BECK i mitt egna vardagsrum mådde inte bra efter en film om blodtörstiga zombies på bio!

Hela lördagen gick åt till att tvätta all våran tvätt och städa den lilla lägenheten tills kalaset för Mikael på söndagen.

Det blev ett lyckat kalas, inte för ansträngande. Vi bjöd på kaffe och prinsessTårta, göttans! Mikael fick en parfym och en skjorta av mig, nya färgpatroner till skrivaren av sin familj och en middag för två i Göteborg av min familj.

 Den 22/1 var min barndomskompis Therese bäbis beräknad att komma, men den lille krabaten har ännu inte behagat att lämna sin mammas varam goa mage. Men nästa helg ska jag ner till stan och då förväntar jag mig att jag kan komma tlll dig och gosa! SLuta KniP!-kvinna=)

     Nu ska jag, mamma och hennes Kärlek Janne (sjukskrivnainvalidogänget)ta oss en tur med bilen!



puss&kärlek

Kommentarer
Postat av: Marina

Tycker det är så roligt att ni ska ha barn(:
Så mycket som Ebba har tjatat på er (:
Lycka till!

2008-01-30 @ 16:23:25
URL: http://qute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0