SockerSug..

I onsdags var jag hos Barnmorskan igen.. Allt verkar bra med Lillen, Hjärtat slog 152/60 och allt i min mae var precis lagom stort! Så det får man vara nöjd med. Mitt blodsocker var däremot för högt, man ska ligga under 8 och jag hade 9,6  :S

Så imorgon ska jag till MVC kl 8.00 och göra en sk. Glukosbelastning... Det innebär att jag ska fasta ikväll efter kl 22 t.o.m imorgon kl 8. Så när jag kommer till MVC ska dom först ta ett blod prov på mig, sedan ska jag dricka en sockerlösning, ligga där Å vila i 2 timmar och sedan göra ytterligare ett prov... Håller tummarna för att mitt höga socker bara var tillfälligt, men det märker vi imorgon.

Kan ialla fall meddela att jag inte ätit något godis sedan i Onsdags...och det har vart jäääävligt jobbigt!

I torsdags var jag hos läkarn för mina onda foglossningar, blev sjukskriven t.o.m den 1/2-08. Det första lilla jag gjorde sedan när jag kom hem var att ramla ner  för våran trappa. Skadade mig inte så farligt men jag blev väldigt rädd. Så nu har jag en blå/grön/lila/svart svanskota...gott!

I helgen har lilla älsklingen Tyriss vart hos oss. Världens underbaraste tjej♥ Så vi har haft en riktig myshelg! Så nu ska jag börja plocka upp allt bös å alla leksaker som liggar kvar på vårt vardagsrums golv efter helgens bravader: )


puss&kärlek

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ses hos doktorn imorgon : )

2008-01-20 @ 23:33:20
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0