vilding!

....det bor en vilde i min mage!

Jaha, veckorna rusar fram och jag hinner inte med! Är nu i vecka 24 & magen är som en fotboll. Jag mår oförskämt bra, trots att jag vart sjukskriven i drygt en vecko p.g.a foglossning. Men jag njuter ändå i fulla drag av att vara Gravid♥

Natten till idag sov jag i ca 4 timmar, vet inte vad de va med mig. Somnade i en timma vid två tiden på natten, sedan var jag vaken tills kl 8 i morse. Somnade sedan til kl 12 i förmiddags...har inte sovit sen dess & kan inte påstå att jag är särskilt trött nu heller. Funderar på om det är Järntabletterna som jag äter (på order av min barnmorska) som spökar.?

För övrigt rullar livet på i sin vanliga takt. Helgen var lugn, jag Å mammsen hade film maraton i Lördags, jätte mysigt! Mikael var hos sin kompis Andreas & drack öl och lillasyster som nyss fyllt 18 var på krogen i Borås med vänner.


Har precis syndat på nätet. Var inne på busig.se och handlade lite "Lundemyr of sweden" bäbis kläder ! vet att jag inte borde....


                                                                          Puss&Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du får köpa hur mcyket du vill : )

2008-01-15 @ 20:40:30
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0