kvälls nytta!

..nu har jag ÄNTLIGEN kommit igång med lite promenader... Varje kväll går jag, mamma ,och de som vill göra oss följe,  i minst 40 minuter. Kanske inte så mycket men iallafall lite.  Jag känner mig piggare men det kanske bara är inbillning.

Idag har jag och Mikael vart och hälst på David Och Linda i deras nya fina hus..fick även träffa deras lilla söta dotter Astrid!

Senare i kväll kom Linda, Tosse och lilla Philip över på en kopp kaffe- alltid trevligt.

..just nu har underBarnet Wilmer somnat i SIN säng på övervåningen så nu ska mamman och pappan titta lite film med Ebba och Koffe... Håller tummarna för att han fortsätter sussa gott där uppe!

Puss&Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0