lungt.

nu har lillprinsen äntligen somnat, fast inte i sin egna säng utan i mammas & pappas gosiga säng. Har försökt att vänja honom vid sin spjälsäng men det känns inte som att vi gör några större framsteg:/

Skrev i förra inlägget att det va gött att komma hem men hur länge tror ni att det va det innen jag fullkommligt exploderade av Uttråknad? (är det ett ord?!)

I går åkte jag, mikael mamma och Wilmer in till borås och inhandlade ett BabyGym till gojtingen! Det blev ett jätte fint i form utav ett illGrönt får från BR a´549kr -rena rånet?

Idag har Linda vart och hälsat på oss med sin solstråle Philip som var beräknad en vecka innan Wilmer men föddes en månad senare;) Sååå söt va han iallafall och jag hoppas att vi kommer att cs mycket under deras uppväxt eftersom vi bor så nära varann.. det är alltid kl att umgås med andra som har små barn!

På eftermiddan bar det av till Redslared för Mikael, tomas och Brännmar skulle laga min mammas bil och efter det blev det en god grillad middag och lite Allsång på Skansen (kass!).

I morgon ska jag bara ta det lungt och ta dagen som den kommer. Ev kommer Fridolin på besök och sen blir det nog en kvällspromenad. Har ju några kg kvar att gå ner...tyvär..

På torsdag är det marknad i Svenljunga, den måste man ju gå på även om jag aldrig har handlat något där... men är man född i en storstad där det händer saker hela tiden så tycker man att det är ganska kul när det väl händer nåt i den här lilla BYHÅLAN!
PÅ fredag är vi bjudna till Camilla och David i Bragnum...ska grilla lite och bara ha det trevligt.

men nu, mina vänner, ska lilla jag sätta mig och mysa lite i soffan mde Mikael innan matvraket på övervåningen ska inta sitt nästa mål mat :)
goding!
Puss&godnattt♥           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0