-StorShopping-

Igår bar det av, jag fick Äntligen mina pengar. Så jag & mamma åkte till Göteborg och hade en mysdag.
Vi började med att ta en sväng förbi vår lägenhet i Björkekärr för att hämta hem lite grejer till Svenljunga...& när vi ändå var där så  var vi tvungna att gå in i  "inrednings affären "  på Trätorget, där jag inhandlade  en kruka ur CultDesigns nya barn collektion (jätte söt, till nappar).  Sedan gick vi in på bageriet brevid och köpte en vetekrans som vi skulle ta med till Tessan...

Efter den svängen åkte vi till Haga för att kika in till Tessan & Leia. De hade en jätte fin lägenhet!...& lilla Leia var helt underbart söt. Satt å gosade lite med henne & kände att jag nog inte är någon naturbegåvning på det där med spädbarn, men förhoppningsvis kommer väl det när det är dags...snart!

Vi blev kvar hos lilla familjen i Haga ett bra tag & kom inte iväg till IKEA förens kl 16...
..vi började därför vårat IKEA besök med att ,hungriga som Vargar, slänga i oss varsin potion med köttbullar! Mumma!

Duktig som jag är lyckades jag spendera 1500kr på inredning till barnrummet, men attans va bra det blev!
Jag handlade:
  •  en bokhylla,
  • två mattor,
  • en taklampa,
  • en vägglampa,
  • en sänghimmel,
  • två förvarings korgar,
  • fyra backar,
  • Säng kläder,
  • en skallra,
Sedan köpte jag lite små grejer till köket & två taklampor till hallen...

Ska lägga in en bild när allt är färdigt!

Puss&Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en trevlig & tröttsam dag!

2008-03-06 @ 23:42:54
Postat av: Ebba

shopoholic!

2008-03-10 @ 11:40:12
URL: http://ebbaolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0