Härligt!

...silken skön morgon!

Började med att min hårt arbetande "man" ringde mig vid 8 tiden och frågade om vi skulle käka frukost ihop, och det ville jag såklart, så han kom hem på sin rast..
Solen skiner som bare den, och precis när Mikael hade åkt ringde försäkringskassan (
som jag förövrigt HATAR), detta var första gången i världshistorien som dom INTE ringde för att jävlas med mig!
Dom ringde nämnligen för att berätta att jag blivit beviljad havandeskapspenning!-
Så jäkla skönt att slippa gå tll Läkaren och bli sjukskriven hela tiden! Hon sa också att hon hade tittat på mitt "ärende" och sett att jag inte fått min utbetalning för jan-feb,vilket stämmer mer än väl, fick 520kr i utbetalning denna mån, så hon var så snäll så att hon skickar en avi idag med mina pengar! UNDERBART, men sant?!

Jag tror på det när jag har pengarna i min hand! och då mina vänner....

..Ska jag åka direkt ner till Göteborg och hälsa på Therese & Leia, så hon kan få sina bäbiskläder, sedan ska jag till IKEA & köpa inredning till Barnrummet! MoahaHaa va skönt att få handla!!


Nu ska jag blåsa håret, sedan ska jag hem till SjusovarMamman & väcka henne...

ha en bra dag...Tjing!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du Josse nu är det ju ingen som kan tro att du käkat för mycket bullar... Jag gissar på att det ligger en liten kille i den där magen och dom vill komma ut fort (det vet du väl :). Själv har jag ett rekord på sju minuter. Hoppas ni hade en skön dag i solskenet. Kram Cia

2008-03-03 @ 17:23:58
Postat av: mm

"sjusovarmamma"??

2011-12-06 @ 00:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0