Underbara Påskhelg.

Gud va det är mysigt med långledigt! ..för mig är det ju inte så jätte stor skillnad eftersom jag har vart hemma i några veckor nu, men det är väldigt mysigt när Mikael är hemma med mig!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

I torsdags efter att Mikael slutat arbeta begav vi oss iväg till Kungsbacka, Valda, för att hälsa på lilla familjen Cia, Peter & Kasper. Där fick vi god mat, dryck och trevligt sällskap. Vi sov över där en natt och det var riktigt avkopplande att få komma bort hemifrån ett tag..
Här har vi fräckingen  KasperPirat-------->

I fredags när vi kom hem igen åkte jag & Mikael å hyrde en film, sedan lagade vi en riktigt god middag, chili&vitlöks marinerade jätte räkor med wok & äggnudlar! ojj va romantiskt♥

På påskafton var vi bjudna till Rapp & Jessica, Vi åt god mat & killarna blev mer än lite runda under fötterna=)

I går Kom Björn & mamma hem till oss och Björn lagade världensGodasteKycklig! (helt sjukt hur mycket mat 4 personer kan få i sig!) Så vi satt här hela kvällen och drack VIn (påskmust) och tjötade..

Idag i snöovädret är min duktiga man i skogen och hjälper sin pappa, han åkte vi nio i morse och vid fem när dom är klara ska jag dit och äta våfflor med las familios!

...i morgon ska jag till Barnmorskan Å titta till busen i magen!


hoppas att ni haft en lika bra påsk som mig! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Kasper & Cia

Hej på ER!
Tack själva för senast roligt att ni ville komma. Det får vi göra om. Nu luktar jag gott varje dag med min nya doft. Fick du tag i några fina bebiskläder i Borås? Det skall bli kul att få handla lite till den lille sen. Kasper har gjort en leksak till "den" som kommer på posten inom snar framtid. Hoppas ni mår bra.... Kramar Kasper pirat & Cia

2008-03-29 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0