Update...

En vecka sedan jag skrev sist..& vad har hänt?


Förra helgen var jätte trevlig, i Lördags var vi på Brämhult på fest hos Erik & Lise. Det var ganska mycket folk där, vi käkade och pratade (mycket om graviditeter eftersom Erik & Lise också ska ha bäbis, i September). Mikael blev go i gasen, och vi var väl hemma vid två tiden..

I måndags var jag på MVC besök, jag hade gått upp 2,5kg sedan förra besöket:/ Men allt var bra med mig å Lillen♥.  Bäbis ligger fortfarande med huvudet ner, rumpan på vänster sida och sparkar lilla mig på höger sidan, dag & natt. vilde! När min Barnmorska skulle lyssna på Bäbis hjärta blev han/hon arg och sparkade bort apparaten som hon tryckte på min mage hela tiden..haha.

I tisdags var jag & mamma inne i Borås och hälsade på Björn på Boråstapeter, sedan följde han och vovven Rocky Tvättbjörn med till Svenljunga och sov över hos mamma till dagen efter... Så i tisdags kväll var vi här hemma och åt spagetti&köttfärssås allihopa.

I går var jag, mikael och mamma på Eva´s Café och fikade, mumsigt! Sedan gjordes det broccoli&skink paj för hela slanten. Spenderade sedan 1 tim och 33min framför tv:n tittandes på en kass, fransk film som min mamma hade hyrt..

Idag vet jag inte vad som händer, jag kanske ska ta en sväng till Kinna och titta på gardiner, men det är inte bestämt ännu, sedan i eftermiddag vill jag lura med mig någon upp till simhallen. Mikael kan nog inte följa med eftersom han och Christer ska serva mikaels lastbil efter jobbet...

...men nu mina vänner ska jag äta lite frukost!



Puss&Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0