vår?!

...jag trodde, eller hoppades, som så många andra attt det var vår värme vi kände i hegen..men icke! Igår när jag vaknade var det vitt ute, igen! Är trott på vintern nu..längtar efter solen, ute fika, grilla, BÄBIS♥, ballerinaskor...
..får väl hålla mig ett tag till!

I helgen bodde Tyrissen hos oss. Vi hade det lugnt & skönt. I lördags var vi på långpromenad och då köpte jag hennes födelsedagspresent. En jätte söt jacka med tillhörande mössa i brun manchester! Hon såg ut som en prinsessa!

I dag har jag och mamma vart duktiga. Först fick vi ett ryck och städade min stökiga balkong. Granen och alla tom- burkar och flaskor (som stått där sedan i julas) är kastade, alla barren är upp sopade, balkongen är damsugen, ute möblerna inpregnerade och på mitt lilla ute bord står nu en "betong" kruka med påskliljor i, och brevid ligger två små betong hjärtan! Så Fint!
Sedan gick vi hem till mamma och kokade grönsaks soppa, mumsigt!

I morgon ska jag till Dagis och hälsa på, äta påsklunch och bjuda på glass!


nu? Sängen!

Puss&krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0