1 månad!

I dag fyller min lille plutt 1 månad! Fast egentligen var det idag han skulle födas! Tänk vilken tur jag har som får njuta av mitt barn en hel månad längre en alla andra=)

..äter gör han, som en häst. Han har gått upp ett kilo sedan födsel, och har förvandlat sin mamma till en dygnet runt mjölk central!
Vi sover ca 2 timmar åt gången på nätterna, men jag har kommit in i  det hela så pass väl att jag sover, ammar och byter blöja "nästan" i sömnen..

PÅ tisdag kommer Tessan & Leia hit och stannar tills på torsdag, det ska bli jätte mysigt! Många barnvagns promenader!

Annars händer inte så mycket i mitt liv, dagarna är väldigt upprutade, och man hinner inte med så mycket när man har en bebis sugandes vid sitt bröst varannan timma=) Mamma är här mycket och hjälper mig vilket är guld värt! Hade haft sååå tråkigt utan henne.

Helt otroligt är det iallafall att vara mamma till ett så underbart barn som mitt, och jag blir bara mer och mer förälskad för varje dag om går. Vi är ett bra team!

Jag♥Wille


Kommentarer
Postat av: MorMor

Ni är det BÄSTA teamet!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-12 @ 23:21:09
Postat av: MorMor

Nått nytt har väl hänt, eller??

2008-05-14 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0