små turar lite!

Nu är det äntligen sommar på riktigt! I Måndags var jag och wilmer inne i Borås på dagen och handlade lite tillsamans med Frida. Efteråt tog vi en titt på hennes och Andreas nya lya och så kom "tantLina" på besök. Vid fem tiden kom Andreas och Mikael in till Borås och så gick vi allihopa ner till stan och åt på uteserveringen till den Italienska resturangen "La Copita". Så himla mysigt. Det borde man unna sig oftare. Så nu ska vi i det lilla gänget försöka ta oss ut minst 1 gång i månaden!

Idag var jag Wille, Ebba och höggravidaJennie på Lager 157 och shoppade lite. Wille fick två fin skjortor och mamman lita annat smått och gott. Självklart avslutade vi det hela enligt tradition med en pastasallad!

Jag kan även berätta att vi äntligen fått sålt våran V70 och införskaffat oss en ny liten pärla. En vit ford focus -01 kombi utan airbag på passagerar sidan! Så det är därför som jag och mysbäbisen är ute och äventyrar lite=)

I helgen bär det av till ett sommarställe i Skara tillsamans med mammsen, cia och Kasper. Ska bli skönt att komma ifrån Svenljungas 50 skyltar ett tag!...och rytet säger att vi ska äta kräftor och att där finns en pool. UNDERBART!

ha d gott. P&K Josse och wille

Kommentarer
Postat av: Anonym

WILLE bara berätta att helgen blev underbar - ETT KILO NYKOKTA KRÄFTOR var(by CIA)med bröd och aioli, Poolbad
Sol och till sist WILLE älskar sin mormor, men inte minst!!!!!!!!!!

2008-06-02 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0