underbara unge!

..vips så har MINI hunnit bli 6 veckor gammal, 4½ kg tung, 54 cm lång och helt underbart go!

Vardagen består utav kaffe drickande, promenader, bäbis bajs, ömma bröst och för lite sömn, men jag älskar det!
Att bli mamma är verkligen så fantastiskt som alla beskriver, det och lite till.

Förra veckan var Tessan och Leia här, dom skulle stanna mellan tisdag och torsdag men redan på tisdag kväll började lill tjejen att få sina första gaddar och var på ett mindre glatt humör. Stackarn hade så ont och va så ledsen så på onsdag eftermiddag fick vi köra hem dom till Götebrg igen:/ ...längtar tills vi får träffa er igen!

Just nu väntar vi på att Jennies Nemo ska ploppa ut ur maggen, så att vi får några att mysa med! Bara sex veckor kvar men jag tror att han kommer ut tidigare!

På fredag blir det en tripp till Ullared med lilla familjen! Mikael har tagit pappaledigt  så då ska vi passa på att inhandla lite förnödenheter!

Nu ska jag gå och ta mig lite frukost, sedan blir det en promenad i majSolen!

Här har ni ett par bilder på min goding så kan ni fatta varför jag är så förälskad♥


Pussar i massor från wille & mig!

Kommentarer
Postat av: MorMor

Sötaste Wille i världen....å lite till!!!!!!

2008-05-23 @ 23:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0