f r e d a g 7/11

...de sista veckorna har jag vart som en riktig zombie. Känns aldrig som att jag vaknar riktigt. Jag fattar inte vad det boror på, Wilmer sover ju hela nätterna så honom kan jag inte skylla på:) Är väl mörkret...

I Söndags fick hjärtat sin första sylvassa lilla huggtand:) Så han var mindre trevlig i Lördags när vi hade fin främmat av Jessika, Ante & Sigrid...ha ha, jag upprepade några gånger under kvällen...-Jag lovar! Han är jätte snäll i vanliga fall.
Jaja, jag antar att allas små Änglar får förvandlas till små demoner när alla tänderna ska komma upp.

I kväll ska vi på 52 års kalas till älskade lilla "farmor"...& ryktet säger att det kommer att bjudas på något riktigt smarrigt. I morgon bär det av till Kungsbacka å middag hos Cia & Peter. Trevligt med lite helg evenemang=)

Just nu ligger ♥:at nerbäddad i sin vagn, på balkongen och sover middag! Så den slöa mamman ska passa på att slänga i sig något att äta.

Ha en underbar helg!


Puss från Wille & mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0