lördag 15/11

Längtar efter lite solsken!!! Är det för mycket begärt när man är mamma ledig & promenad sugen??!

I veckan åkte jag en snabbis till Ullared för att inhandla lite dop presenter, julklappar & annat småttÅgott:) Wilmer fick stanna hemma med MorMor.  Det hade gått jätte bra, & det var väldigt skönt att åka ner till Ullared helt själv. Åkte vid 10 och var hemma vid 13.30. -S n a b b a  r y c k !

I går fick vi fin besök ifrån den UNDERBARA staden Göteborg! Sara & Rosmarie, nära vänner till familjen, kom på lite taco & vin kväll. Mycket trevligt. Dom sov över till idag, så nu på f.m har vi ätit en god frukost och gott en liten runda!-härliga tider.

Wilmer ligger just nu ute i sin vagn och sover, men när han vaknar blir det lite lunch, sedan ska vi upp till simhallen och titta på innebandy.
I morgon på förmiddagen ska vi upp & bada lite med Wille, sedan bär det av till Gnosjö på lille Nemos dop! Där ska jag även få träffa min väninna Maria Kruslock som för ett par dagar sedan blev mamma till en liten son,John, Stort Grattis till er alla tre ♥

PÅ måndag ska jag på baby massage med mamma gruppen, annars blir det en lugn vecka. Sedan sista helgen i denna månaden kommer Tessan & Leia på besök, ska bli riktigt mysigt! På Söndagen ska vi ha klädparty här, me&i, så då ska vi fika på lite Glögg & pepparkakor. Är ju första advent & JUlmarknad!

Nu ska jag umgås lite med la familia, hör att Lillis börjar vakna!

Nemo&Wilmer

Puss&Kräm

Kommentarer
Postat av: F R I D A, Philips mamma

Gud vilka söta barn! :)

2008-11-15 @ 21:50:09
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Emma } Acira

Åhh, så söta!:)

2008-11-15 @ 21:58:37
URL: http://acira.blogg.se/
Postat av: Julia idéblogg

ullared är galet.. men kul.

galna tanter med kundvagnar :)

tyck gärna till i mitt senaste inlägg!

2008-11-15 @ 22:05:11
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0