T o r s d a g 20/11

..bäbisKaos:)

I dag har jag haft BabyDate hemma hos mig! Vid 11 tiden kom Nemo & Jennie. Vi tog en kopp Kaffe sedan pilade vi i väg till Pampolina för att handla en liten present till lille John.

Så vid ett tiden kom Mara, Christoffer & John, HerreGud va liten han var..endast 1,5vecka gammal, 49cm lång och 3200g "tung"!..kan inte fatta att Wilmer var ännu mindre för 7 månader sedan. Tänk va tiden går!

Känner mig iallafall helt slut,   så nu ska jag vandra i väg till min mamma & ta en god kopp kaffe med henna,.. själv! Mikael & Wille skall vara hemma och laga falukorv med mos.


John Wilmer & Nemo
Puss & kram mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tessan

va han har blivit stor lille wilmer..ska bli göör skoj att träffa er snart!lite ensam tid har du allt förtjänat...pusss

2008-11-20 @ 17:01:33
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Vad söta! Och jesus vad liten den minsta va.. Tänka sig att min också har vart så liten ;P

2008-11-20 @ 17:07:31
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0