tisdag 18/11

mysdag med Wille♥

Idag känner jag inte för att gå utanför dörren, ni vet när man vaknar på morgonen, det är mörkt & halv storm ute, man tänder lite ljus och äter en lång god "riktig" frukost med sin lilla son. En sån dag har jag idag.

Baby massagen i går blev en total flopp! Wilmer var inte upplagd för att bli väckt ur sin eftermiddags tupplur för att bli avklädd, placerad på golvet & insmord i olja!...med andra ord, han gall skrek hela tiden. Men efter massagen var över bjöd Josefina på hembakad kladdkaka, grädde & Kaffe!   S Å  M U M S I G T ! ..så det var inte total waist of time;)

Kl halv tre idag får jag besök utav Mor, Svärmor & Emelie, mitt hem ska förvandlas till en frisörsalong:).
Emelie, som snart tar studenten från frisörlinjen ska klippa min svärmor & sedan ska damerna slingas utav mig!

Nu ska jag fortsätta plocka i ordning lite här hemma!


wilmer på promenaden igår!


K ä r l e k





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0