tisdag25/11

...sömn brist!

I Söndags hade vi en riktig mys dag! På förmiddagen kom Wilmers Farmor & Farfar på besök, sedan gick vi ut på en härlig promenad i snövädret, riktigt kallt med jätte skönt. På eftermiddagen blev vi upp bjudna på kaffe till Cissi, Oskar & Robert. Vi blev kvar där till halv fem ungefär, sedan gick vi hem & lagade korvstroganoff & ris!..

På kvällen bestämmde vi oss för att flytta in Wilmer säng till hans rum, bara för att testa om det gick vägen, dessutom hade vi fått för oss att byta ut hans vanliga majsvälling mot havrevälling! Dessa experiment slutade i att mitt lilla hjärtagryn var vaken mellan 02.00 & 06.00! Han var inte bara vaken, utan han gallskrek också! Så vi spenderade natten i soffan, framför tv:n med kuddar & täcken.

Så hela dagen igår laddade jag för en helvetes natt till, MEN tro det eller ej, lill Killen sov som en stock i sin säng, i sitt rum, tills kl 6 i morse!

Haha, dom är bra luriga dom små!

Så idag har jag vart en utvilad & glad mamma & nu har vi precis kommit hem i från Kyrkis, Wilmer sover ute i sin vagn så jag ska förbereda lite lunch till oss.



p&k




Kommentarer
Postat av: tessan&Leia

sover wille i sitt eget rum..i egen säng..om ändå Leia kunde göra det..!!snart ses vi :)

2008-11-25 @ 19:41:33
URL: http://thereseleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0