gah!

...blir så trött.

Som småbarnsmamma hinner man inte alltid med allt som ska göras, men ibland måste man ändå.
Så idag var det dags för att lilla mamman  att göra nr"2,. mitt i allt ringer mikael,samtidigt som jag försöker underhålla min son som sitter i sin gå stol i hallen.(privat liv?va e de?)
Pratar lite med Mikael när jag hör att lillen börjar gnälla i hallen, så jag ropar lite fint "Kom älskling, det är ingen fara, mamma bajsar bara lite"...
Då passar Mikael på att berätta att han pratar med mig i sin högtalar telefon, OCH ATT alla  KILLARNA FRÅN VÄGVERKET PRECIS HÖRT MIG!

hmm, får nog börja tänka lite innan jag snackar?

..jaja, Wilmers förkylning är iallafall betydligt bättre idag. Så vi åker ner till Varberg idag trots allt!



Hoppas att ni får en bra helg!



Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Förlåt, men. Haha.. Fan vad pinsamt ;P

Men som tur är så känner dom dig väl inte? ;P

2008-10-03 @ 17:43:48
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: moRmor

........så en solig tisdag var jag och KÄRLEKEN ute på en promenad............

2008-10-08 @ 14:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0