onsdag 29/10

...vinter?!, va fort den kom! skrapa bilrutor & långkalsong dax minsann:)

Idag vet jag inte vad som hände, men jag hade riktigt stor lust för att baka lite bullar!...ångrade mig när jag stod med kladdig deg upp till armbågarna, middagen kokandes på spisen och en hungrig, jätte förbannad Wilmer på golvet!.. men med lite hjälp så visade det sig bli riktigt lyckat till slut!

nu är jag mätt, trött och varm..Wilmer förvandlades till en DuracellKanin efter vällingen och ser inte ut att ha några som helst planer på att somna. men om,Om han somnar, ska jag ta mig en härlig dusch & gå och lägga mig.

Det har vart ganska intensivt den senaste tiden, fullbokat nästan jämt, och mammas flytt som vi hoppas vara klara med till helgen!

På fredag har M tagit ledigt ifrån jobbet så då ska vi ta oss upp till simhallen för ett Premiär dopp med Wilmer=), så imorgon måste jag in till stan och köpa mig en ny bikini...eller är det kanske dags för Baddräkt?

...nu ska jag göra ett nytt försök att söva min lill kille...

d e t l u k t a r n y b a k a t i h e l a v å r a n l ä g e n h e t !

Kommentarer
Postat av: mormoR

.....det både luktade å smakade såååååååååå gött!

2008-11-02 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0