torsdag 16/10

länge sedan jag skrev nu...har inte riktigt tid att sitta vid datorn längre;)
Har något mycket bättre att spendera alla mina timmar på nu♥


Har i alla fall hänt en del här hemma...
Förra helgen var Mikaels Morbror+Fru+Kusiner ifrån Upsala  här, ALLTID lika kul att träffa er! Wilmer fick Jätte fina presenter och vi hade en suuper mysig helg tillsamans.

I söndags hade vi våran första-utan barn date""- Mormor, Farmor och Farfar var hemma hos oss och passade Wilmer medans jag & M gick på bio, (Arn 2) i Svenljunga. Kändes hel skumt, men det är nog jätte nyttigt att få lite tid bara vi två...m,en jag kan erkänna att den sista kvarten på filmen gick vääälidigt sakta och vägen hem ifrån bion gick väääldigt fort:)

Jag kan också tillkännage att jag har slutat amma helt! Gick både lättare och snabbare än förväntat.. Nu är mjölken slut, W dricker sin välling och sover mellan 8 på kvällen och 6 på morgonen,,(nästan jämt!)


Lite suddigt, men hur söt är han egentligen?

Idag, var jag & W på Kyrkis, och i eftermiddags gick jag, bäbis och Mammamormor en skön höstpromenad, och drack Kaffe i solen på en bänk!-helt underbart!

En bild i från ute fikat! Mormor & Wille!

...I morgon blir det en tur till Borås för att träffa Morfar Björn!

............GodNatt mina vänner...........


Kommentarer
Postat av: bella

Så gulligt:)

O lilla kerstin:)

hehe..Grattis till Wilmer=)

Kram Bella

2008-10-21 @ 13:44:53
Postat av: Anette

Vad härligt det låter, bra med lite egen tid ibland de e då man känner hur mycket man saknar de små när de e borta. Javisst var filmen bra. Finns det en etta? krams

2008-10-29 @ 09:24:33
URL: http://anettebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0