f r e d a g 12/9

Idag har jag och Wilmer vart på Baby café med Katrin & Kasper. Kändes lite löjligt att sitta & sjunga namnramsor och liknande för ett tio tal bebisar som satt med stora ögon & inte fattade ett dugg men ändå... Är ju bra med musik för små barn och alltid trevligt att ta en kopp kaffe ihop med andra mammor.  Efter fikat tog vi en snabb promenad (RÅ KALLT) och sedan gick vi hem och käkade lunch-kyckling sallad!-mumsigt!

I eftermiddag har jag och mamma bakat ytterligare en paj då vi insåg att fyra aldrig skulle räcka till alla gäster. Kvällen har vi spenderat med att äta lite choklad & titta på tv. Wilmer fick lite gröt & ett varmt bad, så nu sover han som en fridfull liten  Ängel uppe i sin säng♥

I morgon ska min mamma passa Wilmer på dagen så att jag & Mikael kan åka fram & tillbaka till församlingshemmet och fixa allt inför dopet. Skall även göra en sallad och tre tårtor....puh!

...men om man bortser ifrån allt bök så ska det bli riktigt roligt att döpa sitt första barn och få fira detta med alla sina nära&kära!

-naTTinaTTi-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0