o n s d a g 10/9

...stora paj baket..

Bara 4 dagar kvar till Wilmers dop! Så idag har vi vart och stor handlat allt som kan behövas i matväg...kvittot blev långt&dyrt:)
Nu, sena kvällen & allt, håller jag och mamma på att baka paj...lite jobbigt just nu men skönt när det är färdigt! Det kommer att serveras 4 olika sorters matpajer, sallad & en himla massa fika! -tror nog att det ska bli bra.
Tur att jag har min mor & svärmor som hjälper mig!..framför allt när min man är sjuk och soffliggande!

I morgon är det "kyrkis" igen, men jag tror att jag hoppar det denna gången..går nog på babycafé på biblioteket på fredag istället! ..måste komma ihåg att hämta nyckeln till försammlingshemmet också..!

Annars så känner jag att det inte alls är svårt att få tiden att gå. Ska hämta dop klänningen, duka i ordning, packa allt som kan behövas, stryka skjortor, baka tårta...jah..jag kanske inte skriver på ett tag=)

haDgött.
vi kanske cs på dopet♥

p u s s & k ä r l e k

Kommentarer
Postat av: Anonym

............KLART VI SES PÅ DOPET............

2008-09-11 @ 00:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0