t i s d a g 16/9

gah!...ÄNTLIGEN är dopet över!  Allt gick jätte bra och lilla W skötte sig alldeles utmärkt.  Robin Bengtsson spelade och sjöng två låtar som jag hade valt ut och det var såååå jäkla bra! Har aldrig hört någon sjunga som han. Är suuper nöjd!-TACK!  Efteråt bjöds det på paj och fika i försammlingshemmet och W fick en hel hög med fina presenter...bl.a.: 2 gå bilar, en tavla, fotoalbum, fotoram, sparbössa, kläder, gosedjur, halsband, bestick & leksaker.....

När dopet väl var avklarat kraschade vi i soffan & orkade inte göra någonting mer den dagen...det tar på krafterna att ha kalas med ca 40 gäster:) (fast jag fick jätte mkt hjälp utav alla snälla!)

I går var det föräldraträff, vi skulle haft babymassage med "handledaren" var sjuk så vi tjöta & drack kaffe ist. I dag har vi vart på kyrkis, alltid lika trevligt att komma ut & hitta på lite på dagarna. När jag kom hem lagade jag korvstroganoff med ris till mig & M som vi precis har ätit....W ligger på soffan och tar sig en lite tupplur....och nu ska jag gå och göra honom sällskap. Ha de underbart! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0