måndag 20/4

vart tog tiden vägen?

...jag vet att han bara är 1 år, men jag kan ändå inte förstå att han blivit "stor" så fort.

Undrar om jag Gosat, Pussat, Luktat, Tittat, Kramat & Njutit tillräckligt av denna lilla människa som helt plötsligt har gått ifrån att vara en pytte liten bebis till att bli en riktig Person?

 När man lever i stunden är allt så självklart men sekunden där på är det försent.

känns som att jag har stressat för mycket. Förmodligen inte, men iblan får jag lite dåligt samvete över att man inte tagit tillvara på tiden bättre. Har ju bara denna tiden. just nu.


..redan ska man börja rensa bort allt som han växt ifrån. Jag kanske är löjlig men det är en speciell känsla i magen när man viker ihop lillens kläder och läger i "för smått" lådan,... och tittar man längst ner i den lådan så ligger där en liten hög med mitt barns allra första kläder i stl 40. Jag kan inte ens minnas att han fått plats i de där mini kläderna.

Nu är mitt  Ä l s k a d e B a r n  iallafall 1år. Kalaset hade vi igår & det belv jätte bra. God tårta, fina presenter & hela familjen♥  Jag fick en cykel igår som jag ska traska iväg och hämta snart. Så roligt. Sedan i eftermiddag blir det lite fika med goda vänner på resterna ifrån gårdagen.

Nu ska jag och Wilmer äta lite sen frukost, ville inte störa honom då han sitter på golvet och leker med sin nya bondgård.

Ha en underbar dag mina vänner!


Puss&Kärlek

Kommentarer
Postat av: tessan&Leia

jaa tiden går fort!Hoppas han fick ett bra kalas..saknar er!Vi ses snart..pussss

2009-04-20 @ 14:43:54
Postat av: tessan&Leia

nu ska vi ses snart..bara en vecka kvar :)

2009-04-22 @ 15:36:12
Postat av: Mickan

Ja tiden verkligen springer iväg, Freja är ju iog "bara" 5 månader, men det känns som det var alldeles nyss hon föddes.

Hoppas du haft en bra födelsedag!



Kram Mickan och Freja

2009-04-22 @ 21:02:20
URL: http://lillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0