söndag 23/8

godmiddag mina vänner.
Nu sitter jag på altanen ute i Redslared och bloggar lite medans lille W sover gott i sin vagn. I går hade vi kräft skiva och jag fick botat mitt onaturligt ihärdiga kräft sug! Mums, fick i mig 1 kg havskräftor helt själv, och var så klart färdig långt innan de andra. Konstaterade att det nog finns lite göteborgare kvar i mig när jag satt där och fullkommligt slafsade i mig skaldjur! Ljuvlligt!

Vi har sovit över här i natt och i morse fick Willes fina farmor♥ och farfar♥ en väl förtjänt frukost på sängen då dom dagen till ära firar 29 årig bröllops dag:) Good job! Nästa år ska vi fira!!!

I går på eftermiddagen i kvälls solen tog jag och Wilmer oss en liten rid tur medans Mikael o co var ute och letade svamp. 
mamma&wille



Nu är Mkael i väg med lastbilen för att köra lite grus, och Elisabeth är inne och lagar mat, stekt makrill, potatismos och lingon! Mums. Ibland har man det bra!Sedan ska jag kila i väg till visko och kika skor. ...imorgon börjar skolan....gaaaaaaaaaaaaah!


Kärlek



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0