andra advent

..lugnet har lagt sig här hemma. Wille och Mikael har precis lämnat mig för att åka till Farmor & Farfar och hälsa på. Mikael skall tvätta bilen och Wilmer skall få springa runt ute och härja fritt bland hästar, katter och getter:)
Själv skall jag ägna mig åt min favorit sysselsättning, Studera! Finns det något bättre en söndags eftermiddag? haha.
Är helt ny städat här hemma, och tvättkorgarna eker av tomhet, disken är diskad och jag har en kopp ny bryggt kaffe i handen, så jag skall inte klaga.
I går var Cissi, Robban, Oskar och Magen här på middag, vi åt gott och hade trevligt som vanligt, smed lite nyårsplaner också! synd att inte fam Bränmar kunde komma, men vi ses ju snart ändå!
I fredags eftermiddag lämnade jag in en uppgift till skolan, i morgon skall den andra vara klar, nästa inlämning sedan på tisdag och den sista för veckan på fredag. Så ja, jag borde nog sluta blogga och börja arbeta!

2:a Advent idag, bara tre veckor kvar till jul!


Puss & Kärlek


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilken fin adventsljusstake Du gjort.......å så e Du så duktig som ägnar Dej åt studier. "Kunskap är ingen tung börda att bära" slut på citat. PÖSS Älskar ER<3

2009-12-06 @ 23:02:37
Postat av: F R I D A - Ung mamma & gravid!

Ja, eller hur! Philip är ju aldrig stilla han heller, då är det ju inte konstigt att man slår sig och får blåmärken!

Jag blev bra förbannad när han sa sådär.. Vilket pucko alltså!

2009-12-07 @ 14:51:05
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0