måndag 14/12



Haha, sitter och tittar på nyhetsmorgon "efter tio" på tv4, det är blogg tema denna veckan och idag är BlondinBella på besök med sin pojkvän som också han, tro det eller ej, bloggar! Bella har 300 000 besökare i veckan, hon har en anställd assistent och plockar själv ut en lön på 35000:- i mån/ efter skatt! Herregud, jag undrar vad det är som lockar? Jag är glad om någon annan en min lilla mamma läser min  blogg någon gång emellan åt:)

jaja,
Helgen har vart underbar! I fredags var jag och Wille hemma själva. Vi passade på att besöka fredagnattan här i Svenljunga, bäddade ner W i vagnen med overall filtar och lilla nallen, det tog ca 5 min sen sov han som en stock:) Jag och mamma gick runt och drck lite varm glögg, tilttade i affärer och fick lite mer julkänsla en tidigare. Fyndde 1 kg kaffe för en tia, och varsin sticksåg från Black and decker för 50 kr! Fick även  inhandlat en julklapp till Mikael. Kl nio var Svenljungas stolthet Robin Bengtsson på scen med sitt band, vi hade vid den tiden blå frusna tår, för mycket kassar, röda näsor och lite för lite ork fö att stanna kvar, men det lät bra det lilla vi hörde!

I Lördags åkte jag W och mamma till Göteborg! Vi började med den obligatoriska fikan på trätorgets underbara fik med Coffe, sedan åkte vi till Flatås för att installera oss hos våra vänner!
På kvällen bakade jag, Therese och barnen pepparkakor med massa glasyr:) Det blev mycket lek & bus!

Lilla Leia tyckte att det var jätte kul att ille och bosse (wille och josse) kom på besök, haha-Sötnos!

I går när vi kom hem blev Wilmer såå glad att få träffa sin pappa, så det blev inte mycket mer en att äta lite kvällsmat och tvätta upp tvätten från helgen.

Idag försov sig hela familjen till kl nio! Gaaah! Så pinsamt, det var ingen större fara för mid då jag börjar senare idag men stackars Mikael skulle ju åkt till Göteborg tidigt i morses...

I morgon blir det plugg på förmiddagen, sedan skall jag och W till Skene på hans lugnröntgen...

Nu ska jag ta mig en dusch, sedan bär det av till skolan! 







                                                                     Puss&Kram

                                                                                     


Kommentarer
Postat av: moRmOr

Ja, de e kanske som Du skriver att det är jag som läser å kommenterar. Tycker jätte mycket om att läsa här.

Ååhhhhh, Götet en helg kan ju bara inte bli fel. PÖSS på Er!

2009-12-14 @ 17:10:00
Postat av: moRmOr

Ja, de e kanske som Du skriver att det är jag som läser å kommenterar. Tycker jätte mycket om att läsa här.

Ååhhhhh, Götet en helg kan ju bara inte bli fel. PÖSS på Er!

2009-12-14 @ 17:10:22
Postat av: Anonym

.....nu blev jag visst lite tjatig?!

2009-12-14 @ 17:12:27
Postat av: Victoria ♥

fin blogg :) gillar den enkla o fina designen =)

2009-12-14 @ 17:47:25
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0