onsdag 9/12

Har haft en super trevlig dag idag! Har en tuff veckaa i skolan med lediht onsdag, torsdag & fredag! Så idag har jag och Wilmer vart hemma utan att ha ångest över allt jag borde göra i skolan. Vi började dagen med att ta sovmorgon till halv nio, sedan tog vi oss en lång varm dush för att sedan käka lite sen frukost. När vi var färdiga med alla morgonens 1000 bestyr såsom tvätt, disk, dammsugning.....Kom Frida & Alicia på besök! Barnen busade lite och vi drack en kopp kaffe. Eftermiddagen bjöd på promenad, lite shopping, lunch på fiket och tillsist Willes första tandläkarbesök. Mikael hade lagat god mat till oss när vi kom hem, och vid sju tiden åkte jag Frida & Alicia till kyrkan för att njuta av Luciakröningen. Var riktigt mysigt med julstämning och skönsång. Alicia diggade för fullt och gillade alla tända ljus! Nu har jag precis kommit hem & Frida och lillan har åkt vidare.

Här hemma är det tyst och skönt, bara bruset ifrån diskmaskinen som trollar bort allt stök efter middagen.
Jag tror att Pappan en trappa upp möjligtvis har somnat jämte sin lille son, hade inte vart första gången:)

Igår var vi på barnmottagningen i Skene på en Astma uppföljning med Wilmer, han har haft hosta nästan konstant i ett år nu och medicinen har inte gjort någon vidare förbättring. Så nästa vecka kommer en förhoppningsvis en remiss för lungröntgen så att läkaren kan utesluta att han har något där som bildar infektioner...

I morgon är det dags för pluttens första Luciatåg med skolan, han skall vara pepparkaksgubbe, världens godaste pepparkaka:) Ser jag fram emot!

På fredag är jag och wille själva hemma då Mikael och hans bröder skall ha grabb kväll med bio och annat sköj. På lördag åker jag, Wilmer och MammaMormor ner till staden Göteborg för en övernattning hos Tessan & Leia,..

Nu skall jag fortsätta att njuta av kvällen med min underbara man, myskläder, en kopp te och lite undrhållande Oskyldigt dömd!

Wilmer & Lissie Pussas lite


 

God Natt mina vänner


Kommentarer
Postat av: MorMOr

...detta anade jag.......Å så ett GULLIGT foto!

2009-12-09 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0