torsdagen 3/12

♥Snart är det JUL!!!! längtar sååå, den 18:e december går jag på ett välbehövt jullov! Skall visseligen ha en stor tentadirekt efter lovet så vi får väl se hur ledig man kommer att vara...

Nu är nya bilen kommen iallafall! Är super fin, känner mig som en utav de lyxiga hemmafruarna i Desperate Houswifes när jag stoppar in Wille i bilen på morgonen och brummar iväg...hihi, löjligt??
..och idag har den fått nya vinterdäck också!

Idag har jag vart ledig i från skolan, eller snarare så har jag hemmastudier, skall skriva en Essä tills i morgon om Dyslexi!  Facktiskt en ganska rolig uppgift, lite annat än alla de grupp uppgifter vi har haft denna terminen..Omväxling förnöjer!

Nu skall jag åka upp till Wille på dagis, det är julpyssel på gång och det ser jag framemot! Var höjdpunkten när jag jobbade där!...när vi är färdigpysslade skall jag och W köpa julklapp till Mikael, sedan ska vi stormgästa willes lilla farmor!♥

Till helgen skall vi träffa Robban, Cissi och Oskar,lite middag och lek hemma hos oss, och på söndag skall vi ev till Bredared på adventsfika hos min klasskompis Susanne och hennes sambo Mikael:)

Nästa helg åker jag och wille till gbg för att fira Lucia med Tessan & Leia!

Sedan skall vi försöka hinna med ett besök på Liseberg också innan jul!

...........Nehepp, nu får den ständigt sena mamman raska på och åka till dagis......................


M I N   L I L L A   T O M T E N I S S E   F Ö R R A   J U L E N





Kommentarer
Postat av: Anonym

Rund å gla , ska en tomte nisse va!!

2009-12-03 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0