måndag 20/7

...sitter i min säng och tittar på min underbart söta, alldeles egna, nya vita Mini PC! I LOVE IT!

Fick ju den goda nyheten att jag kom in på lärar utb på högskolan i borås förra veckan, så då iiiilade jag iväg till netonnet & införskaffade mig denna lilla goding!

I Lördags kom vi hem efter våran semester i Lysekil med familjen Jimsten/Asplund. Har haft det super. Lite halv klart väder med inget regn (dagtid). Barnen har skött sig utmärkt, vaknat exakt samtidigt, sovit middag exakt samtidigt & gått å lagt sig exakt samtidigt. Där emellan har vi hunnit med resturang besök, stads turer, badhuset, stranden, Havetshus & lite camping liv. Kan  ju facktiskt nu i efterhand erkänna att jag var aningen nervös inför att tälta med en liten kille som när han helst känner för det kan få för sig att skrika en hel natt, ...men kan gladeligen berätta att han har sovit som en stock alla nätterna.,trots fulla grannar, hundar & halv orkan natte tid. Måste vara den friska luften:)
Är iallafall något som både jag & mikael kan tänka oss att göra om nästa sommar!..
...tur var väl att Cissi & Robban hade husvagn och förtält som vi kunde stänga in busungarna i när vi mammor behövde en paus efter allt spring, och jagande!
                                                                                   
   
 
 



I morgon, åker vi till Uppsala med Mikaels mamma & lillebror för att hälsa på morbror Tomas & Kusiner. Ska bli jätte mysigt, bara bil resan går snabbt & smärtfritt. Är trots allt några mil vi ska plöja med en rastlös 1 åring...
Kommer hem igen på Fredag sedan ska jag bara njuta av en sista semester vecka HEMMA! 


..sedan är det inskolning på dagis, och ut ur mamma bubblan och välkommen till det verkliga livet.


snyft.

Nu ska jag sova.
Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: morMoR

...........vilka underbara bilder, HAN e världens SÖTASTE!!!!!!!!!!

2009-07-21 @ 13:08:25
Postat av: Anonym

Ja, nu är det inte långt kvar till du börjar skolan och Wilmer dagis. Men det kommer att gå så bra så! Han är ju så duktig, det lilla charmtrollet:) Ses snart igen! Puss från fam Brännmar Light;)

2009-07-21 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0